Lead management aneb jak efektivně kontrolovat výkonnostní kampaně?
Pokud působíte v marketingovém nebo obchodním oddělení jakékoliv společnosti, pak jste pravděpodobně pronikli do tajů výkonnostních kampaní. Nemusí se vám to příliš líbit, nicméně vzhledem k tvrdému konkurenčnímu prostředí je naprosto zásadní zaměřovat se na oslovování nových zákazníků. Daleko důležitější je pak podle mnohých odborníků udržování vztahů se stávajícími klienty, kteří vaší společnosti přináší největší objem tržeb.
Sledování cíle kampaně
Lead management je v marketingových výkonnostních kampaních velmi často opomíjený, což je pochopitelně obrovská chyba. Tímto způsobem totiž můžete přicházet o relativně velký počet zákazníků, protože jednoduše nedokážete efektivně sledovat a řídit celou kampaň. Nastává však období digitalizace, a proto se nebojte investovat do specializovaného softwaru, který vám zajistí velmi efektivní lead management. Najednou budete mít celou kampaň přehledně na jednom místě, díky níž bude její řízení snadnější.
Jakou kampaň vytvořit?
Ještě před investicí do nového informačního systému byste si však měli rozmyslet, jakou marketingovou kampaň chcete vlastně tvořit. Platí totiž pravidlo, že jakmile se rozhodnete rozjet nevhodně zvolenou propagaci vašeho produktu nebo společnosti, nezachrání vás ani nejmodernější software. Snažte se o vytvoření originální kampaně, která bude jedinečná vzhledem ke všem konkurenčním produktům i společnostem. Samozřejmostí pak musí být vnitřní integrita jednotlivých kampaní.
Nevíte si rady?
Bohužel vytvoření efektivní výkonnostní kampaně není v žádném případě jednoduché. Pokud si v této oblasti nejste čímkoliv jistí, neváhejte se obrátit na profesionální marketingové agentury. Vždy je lepší investovat o několik tisíc korun více do správné kampaně než se neustále piplat s kampaněmi, které nemají sebemenší šanci na úspěch. Druhou možnou variantou je najmutí profesionálních marketingových specialistů, neboť ti mohou s vaší společností navázat exkluzivní spolupráci.
Máte-li problém s kontrolováním svých výkonnostních kampaní, neváhejte investovat do moderního informačního systému. S jeho pomocí je sledování všech obchodů velice jednoduché.